Diskuse

Tohle je Hlas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

poupi1980

3. 4. 2012 12:36
máte můj hlas :-)

Váč článek mě pobavil, děkuji  :-)

1 0
možnosti

elioza

3. 4. 2012 12:57
Re: máte můj hlas :-)

:-)rádo se stalo, i já děkujiR^

0 0
možnosti

hph

3. 4. 2012 12:34
Nepláče se náhodou

na špatném hrobě? Holzmann mluvil o cizím, tam to ale mělo důvod. A můžu se zeptat, co bylo cílem zvýrazňování, jakou mělo logiku?

0 0
možnosti

elioza

3. 4. 2012 13:04
Re: Nepláče se náhodou

Jestliže pláčete na špatném nebo cizím hrobě, pořád jsou to zbytečné slzy;-( Slovíčkaříte, význam zůstává!A zeptat se na důvod zvýraznění, samozřejmě můžete;-) za zeptání nic nedáteR^záleží však na mně, jestli chci odpovědět:-) ... přeji příjemný zbytek dne;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1876x
Kliknutím na foto autorky se zobrazí všechny její články...

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články